onsdag 3. april 2013

Arnova ChildPad

onsdag 3. april 2013
Når en mamma eller pappa kjøper et nettbrett til barnet sitt, så er det for at det finnes mye god underholdning av spill, filmer og musikk i tillegg til at man kan surfe på nettet med brettene. Dette gjør at nettbrett får veldig høy brukerverdi uansett alder. Nettopp dette er også tilfellet med Arnovas ChildPad. Jeg fant mye glede selv om mange av spillene som var lagt inn på nettbrettet var tilegnet barn, så er det ikke noe problemer å laste ned de spillene man ønsker. Jeg fant mye bra her og som ikke koster penger.

Brettets operativsystem er basert på Android 4.0 Ice Cream Sandwich og fremtoner seg som veldig ryddig og enkel. Dette gjør at de små barna fort lærer seg bruken om man skal hoppe her eller der inne på de forskjellige sidene. Det var kun en gang jeg opplevde at nettbrettet ikke lystret og da måtte jeg faktisk kjøre en reset og etter den ene ganger har jeg ikke opplevd og slitt med at ting har låst seg eller at jeg ikke har kommet meg ut av spill og programmer.

Kilde: SPILLBYEN.no

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket