søndag 25. oktober 2009

24 timer med Kindle

søndag 25. oktober 2009
Ved et trykk på Menu-knappen får jeg opp diverse valg, hvorav Shop in Kindle Store er høyt plassert. Deretter er det tre valg: Bøker, Aviser og Magasiner.

Jeg velger bøker, og får den første a-ha-opplevelsen: Uten at jeg har logget inn på noen måte, så får jeg opp relevante bokanbefalinger, basert på mine tidligere kjøp hos Amazon, blant annet James Lee Burkes nyeste bok - Rain Gods. Jeg velger kjøp, og i løpet av svært kort tid har jeg lastet ned boken.

Kredittkortopplysningene fra tidligere Amazon-kjøp ligger allerede inne, personaliseringen er på plass. Brukervennligheten føles bare bedre og bedre.

Aviser er neste stopp. Noen få nye tastetrykk og jeg har tegnet et 14 dagers gratis prøveabonnement på New York Times’ Kindle-utgave.

Fra jeg startet opp Kindle for første gang til jeg har lastet ned min første bok og første avis er det gått ti minutter.

Dag Otters blogg

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket